ISO 9001:2015

ISO 9001:2015 – Sistemul de management al calității

este un standard internațional emis de catre Organizația Internațională de Standardizare, pentru organizațiile care doresc să-și îmbunatățească performanța per ansamblu prin aplicarea unui sistem de gestiune a calitătii.

Pe o piața competitivă, serviciile de încredere și satisfacția clienților sunt criterii importante de selecție când vine vorba de a alege produsul/serviciul potrivit.

Ca atare, certificarea ISO 9001:2015 dovedește faptul ca o organizație își organziează procesele/activitațile pentru a satisface nevoia clienților..

ISO 9001:2015 se concentrează pe abordarea bazată pe risc în organizarea proceselor care ajută să stabilească factorii sub care sistemul de management al calitații poate lua masuri preventive.

Deținerea unui certificat ISO 9001 susține satisfacția clienților și consolidează încrederea între partenerii de afacere, patronat si angajați, și dovedește capacitatea de a furniza produse de calitate.

ISO 9001:2015 oferă o mai buna întelegere a procesului organizațional și functionarea eficientă a managementului de calitate contribuind la definirea clară a resposabilitaților, creând un cadru pentru îmbunatațirea continuă și aplicarea cerințelor standardului. Sistemul de management al calității contribuie la îmbunatațirea comunicării interne și externe, folosirea eficientă a resurselor pentru a reduce costurile.

Alte avantaje ale certificării ISO 9001:2015:

  • Susține angajamentul organizatiei în de a livra servicii/produse de calitate si de a contribui la satisfacerea clientilor.
  • Increderea angajatilor, a autoritatilor, comunitații și clienților crește.
  • Recunoasterea internatională a certificatului îmbunatățește imaginea si reputația organizatiei. Avantaj în fața concurenței.